Sunday, October 3, 2010

blogwalking



Sudah lama saya tidak ber-bw. Jadi hari ini setelah balik dari meronggeng aku decide nk ber-bw 'kejap'. Kejap sangat la kaan. Dari satu blog, ke satu blog aku menjelajah, sangat seronok. And aku ada singgah kat Famous Singaporean blog, best. (Tiba-tiba rasa nak rambut blonde =,=) Selepas lagu If I Had You by Adam Lambert berkumandang di handphone (Encik Along col) , aku terjumpa la kertas kat depan bilik bersepah-sepah. dan disebabkan aku ni mmg hantu tgk benda sepah-sepah, aku pun kutip la nak buang kan. Tapi ayat kat kertas tu buat aku suke pula, tak tahu la kertas tu datang dari mana, bilik sebelah kot.



Meaningful kan? Click the picture to enlarge. Kalau tak nampak mintak maaf la, handphone murah je.

Bagi yang tak nampak, dia tulis ni sebenarnya:

3 life events most stressful to you:

1. Assignment
2. No money
3. Friends Problems *then ada gambar hati pecah* Broken heart.



Ok, aku nak selitkan sesuatu. Some people like to judge others based on their appearances and their behavior. Please don't do so. Then you'll say I'm a bad girl. Seriously. What have in those? What matters is heart. A pure heart and bad character is way much better than dark heart and angel-like character. Ok, orang macam tu sangat membuatkan aku nak muntah.


You judge me like that, isn't? LIKE I CARE!!




No comments:

Post a Comment