Tuesday, November 2, 2010

its november


Aku sangat sibuk tahap gaban, assignment melambak-lambak. Kepala aku dah tepu macam tepung yg dibancuh dengan butter dan gula. And FINAL bakal menjelma sedangkan aku study macam apa. Ouh tidak!! Aku rasa nak pengsan bila fikir pasal final.



Sekarang sudah jarang online kerana laptop ini aku campak kt bilik cik tengku.


Bila online, tengok couple comment-comment, gila sweet kan. Tapi aku pelik dgn orang yang sudah ada girlfriend tapi still nak menggatal. Eiew! Tolong lah. Aku tahu la lelaki ada kuota sampai 4 kan. Kalau perempuan pun ada kuota sampi 4? Aha...... Apsal aku tersengih sorang-sorang ni.... =,=


Aku da pandai buat sanggul!! Ala, sanggul yg pakai kayu chopstick tu. Tapi aku beli sanggul betul ea, tak pakai chopsticks pun. Eceh, mentang2 rambut panjang sudah. Tapi suka sangat. Sebab nampak kemas. Kalau pergi minum pun nampak comel je pakai sanggul. Thanks kepada cik Bear sebab ajar. :))


Aku memang tunggu bulan 11 ni sebab nk tengok Harry Potter!! Gila aku bila fikir pasal tu. Macam melayang-layang. Tak tahu kenapa aku suka gila cerita Harry Potter ni ha,jangan cakap cerita, buku semua aku sudah baca. Sebab tu la gila nak tengok series yang last ni sebab dalam buku sangat syok!! Walaupun buku dengan movie ada lain nya, tapi ok la kan. Nampak jalan ceritanya.


Lagi satu cerita Twilight. Ha, novel dia aku baca masa final semester lepas and buat aku tak study langsung. Gila betull. Tapi seriously, books are way much better than the movies. Same goes to Vampire Diaries (ini adalah cerita berepisode), dalam buku lagi best. Tapi aku pedulik apa, janji aku tengok.


Ok, aku nak sambung buat movie untuk assignment Management of Technology. Kalau rajin aku letak kat sini, boleh la korang tengok movie bodoh yang aku buat sorang-sorang kerana budak group aku tak nak buat!! Kuang ajaq. Aku tak nak letak nama korang, cik Tengku dan Encik Gg.

2 comments:

  1. Life has been so good to you! :D Tapi tu la, bila sebut final, gilaaaa nak tercabut hati aku. macam tak belaja apa je kan. HAHA. rambut kau penah pendek ke makcik? Jap jap. Harry potter and the deathly hallows tu ke? nak tgkkk jgkk. :) till then, take care!

    ReplyDelete
  2. good? siapa kata good? aku dah gila pun alia. xtahu nk cakap cmne. eh, aku potong rambut pendek tau awal tahun haritu, pendek xboleh ikat langsung. huhuhu

    harry potter 7 tu la. jom la tgk raya haji ke 2 nanti ea :)

    ReplyDelete