Tuesday, November 30, 2010

KAU


Ok, kenapa aku asyik fikir pasal kau? Kenapa muka kau yang selalu muncul dalam kepala aku? Tolong la, aku dah tak larat fikir pasal kau. Kau ada bomoh-bomohkan aku ke?

Tapi orang cakap kalau kita selalu teringat kat orang tu, tandanya kita suka. Wtf! Aku suka kau ke? Sangat la kelakar. Kau pun tak ada apa-apa perasaan kat aku apasal aku nak suka kau pulak? Tak ke pelik?

Aku sepatutnya da tahu, yang semua tu tak real pun. Alahai, aku mintak sangat, siapa-siapa, tolong la campak beliau dari otak aku ni. Jauh-jauh...

Hidup aku da sangat happy sekarang, tapi kenapa aku asyik terfikir pasal kau? Adakah aku gila kerana asyik terfikir pasal kau? Ouh, ouh.. I miss the heat. =,="



No comments:

Post a Comment