Tuesday, November 9, 2010

KEREPEK KELEDEK PURPLE



Kerepek warna purple tu memang sedap. Setiap kali jumpa mesti aku beli. Tak muak makan. 2 hari lepas aku mengidam ice crem pukul 12 tgh mlm, mini mart tutup sudah. Dan cik Mia dengan cepat suggest pergi kedai yang buka 24 hours kat kolej seberang. Capai kunci motor cik Tengku, aku pun sarung la seliper cik Lini. Dalam gerimis, masa keluarkan motor, rase macam nk terjatuh sebab sliper dia licin, tak ada tapak dah. Jadi tugas membawa motor diserahkan kepada cik Mia dan kami sampai di kedai tersebut dengan selamat.

Lepas 15 minit kami keluar daripada kedai dengan 2 batang ice cream dan setin air Mountain Dew. Turun tangga yang tak sampai 3 mata tu, aku berdebab jatuh macam nanga busuk tanpa keluar sedikit bunyi kecuali bunyi debukan. Cepat-cepat aku bangun dan pegang punggung sakit jatuh, seluar pun basah dek kerana tangga tersebut juga basah, habis sanggul pun terbuka.
On the way balik tu tergelak-gelak dengan cik Mia sebab aku jatuh tak menjerit langsung.

Sampai bilik je, tengok kt tempat yang terduduk tu, merah kerana melecet. Baru rasa pedih, nasib baik ada cik Lini tolong letakkan antiseptic dan ubat gamat.
Kalau tertindih tempat luka tu, tak payah cakap la sakit dia. Sekarang ni, bila tgk luka tu, dah macam kerepek purple tu dah. Sebijik, dengan warna purple dan bentuk sekali.
Ah, buat aku rase geli plak nk mkn kerepek purple tu lepas ni.




Ha, camni la lukanya. Tambah warna merah dan hijau sikit-sikit.

Dengan entri ni skali aku bagi warna purple. Gila....

4 comments:

  1. yup, ridiculously purple. plus merah+hijau a bit.
    haha..

    ReplyDelete
  2. i accident dulu nampak tulang putih je ngilu bila pegang. i masih suke hirup sup tulang

    ReplyDelete
  3. ala, tu sup tulang. huhu. lain2 :)

    ReplyDelete